Vés enrere 2a edició del "Seminari Glòria de Albiol sobre qüestions actuals del Dret Internacional i Europeu"

Unitat de Coordinació Acadèmica de Dret
18.04.2018

8, 15 i 22 de maig 2018

de 13:00 h. 15:00

Aula 40.008 (Edifici Roger de Llúria)

Cartell

Seguiu-nos a twitter

Adreçat als estudiants del Grau en Dret (a partir del 2n curs) i del Doble Grau en Dret-ADE/ECO

CONTINGUT DE LES PONÈNCIES:

8 de maig: "Treballar a la Comissió Europea". A càrrec de Claudia Martinez Félix  -Direcció General  de la Comissió Europea-

15 de maig: "Dret Internacional, Dret Europeu". A càrrec de Gregori Garzón Clariana, Catedràtic de Dret Internacional Públic de la Universitat Autònoma

de Barcelona. Antic Jurisconsulto del Parlament Europeu.

22 de maig: "El cas Neymar". A càrrec de Román Gómez Ponti, Advocat. Cap de Serveis Jurídics del Futbol Club Barcelona.

Per assistir-hi cal enviar un correu electrònic a: [email protected] fins al dia 3 de maig 2018

Les sessions no tenen cost i es lliurarà un certificat d'assistència. Caldrà assistir com a mínim a dues sessions per tenir el certificat.

Organitza: prof. Santiago Ripol, catedràtic de Dret Internacional Públic de la UPF, i la Facultat de Dret.