Vés enrere La Universitat de Girona concedeix el títol de doctor honoris causa a l'Doctor Josep M. Casasús, membre de l'Observatori de la Comunicació Científica

El passat 14 de novembre de 2019, va ser publicada en el Butlletí Oficial de la Universitat de Girona l'aprovació de la concessió de l'títol de doctor honoris causa a doctor Josep Maria Casasús, membre de l'Observatori de la Comunicació Científica de la Universitat Pompeu Fabra.
03.06.2020

El títol de doctor honoris causa va ser proposat pel Departament de Filologia i Comunicació de la Universitat de Girona, com a distinció a la trajectòria de l'Doctor Casasús, en la seva qualitat d'investigador, acadèmic, periodista i escriptor prominent.

El doctor Casasús és un dels investigadors catalans més destacats en les àrees de periodisme i comunicació, al voltant de les quals ha publicat llibres i articles notables, entre els quals es troba la seva obra fundacional, Ideologia i anàlisi de mitjans de comunicació, de 1972. Així mateix ha rebut premis com a assagista, articulista, poeta i divulgador cultural. I ha estat guardonat amb la Creu de Sant Jordi, el 2011; i la distinció Jaume Vicensa Vives, el 2013, atorgada per la seva qualitat com a docent.