Estudiants internacionals: l'Oficina d'Admissions de la UPF pot demanar al candidat un certificat de la seva universitat d'origen en què consti que, amb la titulació que el candidat aporta, tindria accés a estudis de màster en el seu país d'origen.

Quan preinscriure's

Si ets un estudiant internacional que necessita visat, recomanem que et preinscriguis entre la primera i segona convocatòria, a fi de comptar amb el temps suficient per a fer la tramitació.

Requisits d'admissió

Els requisits d'admissió són els mateixos per a tots els candidats, independentment del país on s'hagin cursat els estudis previs. Alguns programes de màster demanen l'acreditació d'un nivell mínim d'idioma. Comprova els requisits d'accés i els nivells  d'idioma a la pàgina web de cada màster.

Carta d'admissió i visat

La carta d'admissió al màster i la carta per tramitar el visat s'envien per correu electrònic amb signatura digital, una vegada has estat admès i has reservat la plaça al màster mitjançant el pagament de 600 € en concepte d'avançament de matrícula.

Legalització de la documentació

Per preinscriure't no has de legalitzar la documentació. Només has d'adjuntar còpies escanejades.

Ara bé, una vegada admès, és important que comencis els tràmits de legalització en cas que hagis cursat estudis en un país de fora de la UE per poder presentar la documentació correctament abans de fer la matrícula el mes de setembre.

Viure a Barcelona

Una vegada admès, rebràs un correu electrònic amb informació i recomanacions que has de tenir en compte abans de sortir del teu país, i informació bàsica sobre la teva arribada i estada a la UPF.

També pots consultar la pàgina web de la UPF sobre viure a  Barcelona.

Tens algun dubte? Contacta amb l'Oficina d'Admissions

No oferim servei d'atenció telefònica