Vés enrere La UPF serà present al Saló de l’Ensenyament per donar a conèixer l’oferta de graus del curs 2023-2024

La gran cita anual de l’àmbit educatiu a Catalunya, que tindrà lloc al recinte firal de Montjuïc, entre el 15 i el 19 de març, inclourà tota l’oferta de titulacions de la Universitat

13.03.2023

El Saló de l’Ensenyament torna un any més a la Fira de Barcelona de Montjuïc del 15 al 19 de març. La UPF hi serà amb un estand on els actuals estudiants donaran a conèixer als futurs alumnes l’oferta de graus que s’impartiran el curs 2023-2024.

Hi haurà un representat de cada grau, excepte en els més demandats, com els de la Facultat de Comunicació o Medicina, on hi haurà dos estudiants de cada grau. L’objectiu és ajudar els assistents a decidir quin grau cursar. Així, els futurs estudiants podran conèixer de primera mà el dia a dia de la Universitat i de les titulacions en les quals estan interessats.

En total, seran prop d’un centenar d’estudiants informadors que atendran les persones que  s’acostin a l’estand de la Universitat i els explicaran la seva experiència de primera mà i com s’organitza el seu grau, així com altres aspectes, com la vida universitària.

Per altra banda, el personal del Punt d’Informació a l’Estudiant de la Universitat també hi serà present per resoldre dubtes. A més de l’oferta de graus, també s’informarà sobre les instal·lacions, els serveis i altres recursos que ofereix la Universitat.

En marxa les Jornades de Portes Obertes

Les Jornades de Portes Obertes dels graus de la UPF estan en marxa des del mes de febrer i tenen les inscripcions obertes per participar-hi. Futurs estudiants de grau, provinents de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior, i familiars estan novament convidats a participar-hi per conèixer de primerà mà l'oferta de graus de la Pompeu Fabra. Les properes dates de Jornades de Portes Obertes seran el 24 i el 25 de març i el 15 d’abril.

Els estudiants interessats, juntament amb les seves famílies i el professorat de secundària, podran venir presencialment als campus de la Universitat per conèixer amb més profunditat el grau en el qual estan interessats. Ho faran de la mà de docents de la UPF, que els explicaran les característiques de cada titulació, així com les sortides professionals o les possibilitats de mobilitat internacional. També podran visitar les instal·lacions acompanyats per estudiants de la UPF, que els acostaran les seves vivències a la universitat en primera persona.

La Universitat, a prop dels estudiants cada dia de l’any

A més de la cita anual al Saló de l’Ensenyament, la Universitat ofereix recursos en línia que els estudiants de secundària poden consultar al llarg de tot l’any.

Universitari per fi! és el blog dirigit a estudiants de secundària. Els propis estudiants de la Universitat hi expliquen la seva experiència: com es van sentir quan estaven acabant la secundària, quan es van decidir per un grau i una universitat i quina és la seva experiència ara que ja són universitaris.

Mensualment, la UPF també difon el butlletí electrònic L’Hora del Pati, amb informació i recursos d’interès per als estudiants de secundària, professorat i mares i pares. S’hi poden trobar les Jornades de Portes Obertes, fires i jornades educatives, cursos i tallers o premis als millors treballs de recerca, entre d’altres activitats que la Universitat organitza per a futurs estudiants.

D’altra banda, també posa a disposició un simulador de notes de tall, per calcular de manera orientativa la nota d’admissió a la universitat que obtindrien els futurs estudiants. Finalment, aposta per una presència activa a les xarxes socials (Twitter, Instagram, Facebook i TikTok), per estar en contacte permanent amb els futurs estudiants.

04. Educació de qualitat

Notícia publicada per: