Vés enrere Seminari "Compassion in East/West Philosophy" (MAP)

Seminari "Compassion in East/West Philosophy" (MAP)

Steve Bein ensenya filosofia a la Universitat de Dayton, Ohio. És doctor en filosofia per la Universitat de Hawaii a Manoa. Els seus estudis de postgrau el va dur a la Universitat de Nanzan i a la Universitat d'Obirin al Japó, on va traduir una obra fonamental per l'estudi del budisme zen, Purifying Zen: Shamon Dogen, de Watsuji Tetsuro (University of Hawai'i Press, 2011). També és autor de la monografia Compassion and Moral Guidance (Monographs of the Society for Asian and Comparative Philosophy. University of Hawaii Press, 2013). És cinturó negre en dues formes americanes d'arts marcials de combat i s'ha entrenat en unes dues dotzenes d'altres arts marcials durant els darrers vint anys. Les seves obres de ficció curtes s'han publicat a Asimov'sInterzone i Writers of the Future, i han estat antologades per ser utilitzades en cursos universitaris juntament amb les obres de figures com Orson Scott Card, Larry Niven, Isaac Asimov i H.G. Wells. Les seves novel·les Fated Blades (publicades per Penguin Random House) inclouen Daughter of the Sword, Year of the Demon Disciple of the Wind.
23.05.2022

Seminar "Compassion in East/West Philosophy"
Dia: 30/05/2022 de 16h a 18h
Aula: 20.053

Activitat oberta a tota la comunitat universitària.
Els interessats en rebre els textos que es treballaran en el seminari que escriguin un email a raquel.bouso@upf.edu