Vés enrere La Setmana de la Igualtat commemora la lluita contra la LGTBIfòbia amb activitats en línia obertes a tothom

Fins al 22 de maig s’ofereixen diverses activitats de sensibilització en línia que s’aniran ampliant durant la setmana. També, s’impulsa la campanya UPF espai segur a les xarxes socials per fer visible el compromís de la comunitat universitària amb la LGBTIfòbia a partir dels hashtags #17Mupf, #UPFespaisegur i #ContralaLGTBIfobia.

11.05.2020

La Unitat d’Igualtat de la UPF, en col·laboració amb altres agents de la comunitat universitària, organitza la Setmana de la Igualtat del tercer trimestre amb motiu del Dia Internacional contra la LGTBIfòbia, que es commemora el 17 de maig. Per aquest motiu, des d’avui fins al 22 de maig s’han organitzat diverses activitats de visibilització del col·lectiu LGBTI que, enguany, s’han adaptat al context del confinament i seran en línia i obertes a tothom.

La programació s’obrirà el 12 de maig amb una presentació del grup de joves del Casal Lambda, una entitat sense ànim de lucre que treballa pel reconeixement dels drets i les llibertats del col·lectiu LGTBIQ+. Es farà a través de la plataforma Instagram Live, a les 17:00 hores.

El 14 de maig, és el torn de l’activitat Dragtivism: l’activisme mitjançant l’Art Drag, que s’oferirà a través de la mateixa plataforma a partir de les 18:00 hores.

Actualment, hi ha tres activitats programades i s'ha posat en marxa la campanya UPF espai segur a les xarxes socials amb els hashtags #17Mupf, #UPFespaisegur i #ContralaLGTBIfobia

Finalment, el 19 de maig, tindrà lloc Canviant la perspectiva: la diversitat afectivo-sexual i de gènere a l’acadèmia, la tecnologia i la innovació, que es farà a través de la plataforma Collaborate a les 15:30 hores. Al llarg de la setmana s’afegiran noves activitats a la programació.

A més, paral·lelament s’ha engegat la campanya UPF espai segur, que té l’objectiu de fer visible el compromís de tota la comunitat universitària envers la LGBTIfòbia. Per aquest motiu, es convida tothom a compartir la següent imatge a les xarxes socials amb les etiquetes #17Mupf, #UPFespaisegur i #ContralaLGTBIfobia.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació