Vés enrere Conferència Hauntings: Samuel Beckett and Noh 15/05/2023

Conferència Hauntings: Samuel Beckett and Noh 15/05/2023

Dilluns 15 de maig 2023 a les 12:30h al Campus Ciutadella de la UPF tindrà lloc la Conferència del professor Douglas Atkinson de la Vrije Universiteit Brussel. Aquesta conferència està programada en el marc de l'assignatura de Pensament i Religions d'Àsia del grau en Humanitats.

19.04.2023

Douglas Atkinson es va doctorar en Filosofia amb una tesi sobre el llenguatge i la mort en Blanchot i Heidegger, i actualment està finalitzant un segon doctorat en Literatura sobre la recepció de l'obra de Samuel Beckett al Japó. Ha publicat varis articles sobre Blanchot, Beckett, la filosofia i la literatura japoneses. És professor Associat de Filosofia en la Vrije Universiteit Brussel (VUB), on és coordinador docent del Centre Acadèmic de Llengües de la Facultat d'Arts i Filosofia, i membre del Centre for Literary and Intermedial Crossings, centre que aplega investigadors en el camp dels estudis literaris, teatrals i escènics. Ha dedicat bona part de la seva activitat docent a cursos de Pensament crític i Escriptura argumentativa en l'Escola de Doctorat. Ha dirigit diverses tesis de màster i tres tesis doctorals tant en el Departament de Literatura com en el Departament de Filosofia de la VUB. En els darrers anys ha dut a terme dos projectes de recerca amb C. Collard i T. J. L. Thoelen: "Samuel Beckett and the Nonhuman" (CONI667 2019) i "Dance First. Think Afterwards. Think Again: Samuel Beckett and the Strange Loop" (FWOTM785 2015-19).