Vés enrere La UPF iniciarà el curs 2021-2022 amb plena presencialitat de la docència

La UPF iniciarà el curs 2021-2022 amb plena presencialitat de la docència

Comunicat de la direcció de la Universitat Pompeu Fabra. 8 de setembre del 2021

08.09.2021

L’evolució positiva de la pandèmia i els nivells de vacunació, així com les indicacions de les autoritats (darrera resolució del Departament de Salut, SLT/2704/2021, de 2 de setembre) fixen un marc que ens permet oferir, llevat de casos excepcionals, una docència presencial per a tots els estudiants de grau, des de l’inici del curs 2021-2022.

La UPF ha programat el curs amb la flexibilitat necessària per poder reaccionar i complir en tot moment les normes que fixin les autoritats sanitàries atenent a l'evolució de la pandèmia. Seguirem atents als canvis que es puguin produir per introduir en cada moment les adaptacions necessàries en el model docent.

A la web de cada centre s’hi publicarà, en els pròxims dies, la informació detallada de cada estudi.