Vés enrere Ivàlua acorda amb la UPF ubicar la seva seu en el futur node de la Ciutadella del Coneixement

L’espai, que està previst que entri en funcionament a partir de l’any 2025, permetrà que Ivàlua segueixi teixint sinergies amb les activitats de generació de coneixement i recerca pròpies de la UPF.

11.06.2021

L’Institut Català d’Avaluació de Polítiques Públiques (Ivàlua) i la UPF han signat recentment un protocol de col·laboració en virtut del qual la futura seu d’Ivàlua s’ubicarà en el node de la Ciutadella del Coneixement.

La Ciutadella del Coneixement és una iniciativa científica, cultural i urbanística que pretén convertir l’entorn del parc de la Ciutadella en un node de coneixement de referència del sud d’Europa. Està promoguda per l’Ajuntament de Barcelona, juntament amb la Generalitat de Catalunya i la UPF, i es preveu que es consolidi durant els pròxims anys.

L’acord signat contempla que Ivàlua ubiqui, a partir del 2025, la seva nova seu en l’espai de l’Antic Mercat del Peix de Barcelona, el nou complex de recerca i innovació interdisciplinàries que promou la UPF al costat mateix del campus de la Ciutadella de la Universitat, o en espais propers  en el marc del projecte de la Ciutadella del Coneixement. El trasllat  respon a l'aposta constant d’Ivàlua de posar en valor la seva tasca de promoció de l’avaluació de polítiques públiques entre l’administració pública i les entitats del tercer sector.

L’acord reforçarà els lligams d’Ivàlua amb la UPF, institució que forma part del Consell Rector d’Ivàlua, per seguir teixint sinèrgies i compartint interessos comuns d’impuls del coneixement i la recerca. L’espai que ocuparà Ivàlua comptarà, com a mínim, amb 450m2 i tots els serveis necessaris per desenvolupar correctament la seva activitat.

Ivàlua, consorci públic constituït per la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i la UPF, és l'única entitat  pública a Catalunya i a l'estat espanyol que es dedica única i exclusivament a l'avaluació de polítiques públiques.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació