Vés enrere La UPF comença les Jornades de Portes Obertes dels graus oferint un total de 21 sessions en línia

Les jornades, que se celebraran del 10 al 12 i del 24 al 26 de febrer, tenen com a objectiu donar a conèixer l’oferta formativa de grau del curs 2021-2022 als futurs estudiants.

22.01.2021

La primera tongada de Jornades de Portes Obertes dels graus de la Universitat es farà del 10 al 12 i del 24 al 26 de febrer, enguany en format virtual i en horari de tarda. Professors de cada grau explicaran als futurs alumnes el pla docent de tots els estudis que poden cursar i les característiques particulars d’organització de la docència a la UPF. A més a més, a les sessions també hi intervindran estudiants que estan cursant el grau per explicar en primera persona l’experiència universitària.

La Universitat oferirà un total de 21 sessions, una corresponent a cada grau, i es faran en streaming. Els alumnes i familiars assistents podran resoldre tots els dubtes que se’ls plantegin sobre el grau i sobre la Universitat en general.

La Universitat oferirà un total de 21 sessions, una corresponent a cada grau, i es faran en streaming. Al final de l’explicació, els alumnes i familiars assistents podran resoldre tots els dubtes que se’ls plantegin sobre el grau i sobre la Universitat en general. També hi ha prevista una sessió on es parlarà específicament sobre l’accés a la Universitat, el divendres 26 de febrer, a les 16:00 hores, i una altra sessió concreta sobre beques i ajuts, el mateix dia a les 17:30 hores.

Per accedir a cada sessió és imprescindible que l’estudiant s’inscrigui prèviament a través de la web Graus UPF.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació