Vés enrere Previsions fins al final del primer trimestre pel que fa a la presencialitat de la docència

Comunicat de la direcció de la Universitat Pompeu Fabra - 19 de novembre del 2020
19.11.2020

Seguint les indicacions del PROCICAT i l'acord del CIC, la UPF mantindrà la virtualització de tota la docència que sigui possible fins al final del trimestre. Es podran continuar duent a terme les activitats que es realitzen en laboratoris, espais tècnics i zones hospitalàries. Excepcionalment, a partir del 30 de novembre, els degans i directors de departament podran autoritzar també alguna altra activitat docent de tipus pràctic, tutories o seminaris de petit format, sempre que el professor responsable de l'assignatura també hagi previst explícitament l’atenció en línia per als estudiants que no puguin traslladar-se als campus.

El període d'avaluació del primer trimestre (10-21 de desembre) es manté tal com han previst els centres i han difós entre els seus estudiants.

La Universitat afirma una vegada més que els campus de la UPF són espais segurs, que s'hi han pres totes les mesures de seguretat necessàries (higiene, desinfecció, ventilació, senyalització, disponibilitat de gels hidroalcohòlics i mascaretes) i que la restricció de la presencialitat s'ha adoptat exclusivament per contribuir a disminuir la mobilitat de la població.

Pel que fa a les previsions per al segon trimestre, n'informarem abans que s'acabi l'actual trimestre, el 21 de desembre.