Vés enrere Jornada: "Discapacitat I drets" (20.03.19)

Jornada: "Discapacitat I drets" (20.03.19)

Grup de Recerca en Filosofia del Dret amb la col·laboració de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat de l'Ajuntament de Barcelona

13.03.2019

Ponents:

Rafael de Asís (Catedràtic de Filosofia del Dret – Universitat Carlos III de Madrid)

Antonio Centeno (Membre de l’Oficina de Vida Independent. Responsable del projecte Assistència Sexual.org i Co-director del documental “Yes WeFuck”)

Antoni Galiano ( Secretari Delegat de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat – Ajuntament de Barcelona)

Patricia Cuenca (Professora de Filosofia del Dret – Universitat Carlos III de Madrid)

Miguel Presno (Professor Titular acreditat com Catedràtic de Dret Constitucional – Universitat d’Oviedo)

Noelia Igareda (Professora de Filosofia del Dret  - Universitat Autònoma de Barcelona)

Grup de dones de l’Observatori de Drets de DINCAT (Discapacitat intel·lectual Catalunya) : Dolors Torrents Mestres, Montse Garcia Sanchez, Dolors Rius Piè, Anna Morón Roca i Rafaela Vioqué Aznar

Alberto Carrio (Organitzador – Professor de Filosofia del Dret de la Universitat Pompeu Fabra)

Dimecres 20 de març de 2019

9:30 hores

Sala Polivalent (24.S18) (Edifici Mercè Rodoreda)

Segueix-nos a twitter

Si alguna persona necessita LSC i/ o mesures alternatives de comunicació oral ho pot sol·licitar al correu [email protected]  fins el 14 de març.