Vés enrere 05.10 - Lectura de Tesi de la doctoranda MACARENA MONTES FRANCESCHINI

05.10 - Lectura de Tesi de la doctoranda MACARENA MONTES FRANCESCHINI

“Animal Personhood: A Legal and Moral Defense”

30.09.2022

MACARENA MONTES FRANCESCHINI defensarà la seva tesi:

“Animal Personhood: A Legal and Moral Defense”

Directora: Paula Casal  (Research Professor ICREA a la UPF)

Tribunal:

President: Jefferson Allen McMahan (University of Oxford)

Secretària: Lori Gruen (Wesleyan University)

Vocal:       KristenStilt (Harvard University)

Sala A. Calsamiglia (Edifici Roger de Llúria)

Data i hora: mié, 5 de octubre, 16:30 – 18:30
Lloc: Universitat Pompeu Fabra - Campus de la Ciutadella, Calle Ramón Trias Fargas, 25, 27, 08005 Barcelona, Espanya (
mapa)

Macarena és llicenciada en Ciències Jurídiques i Socials de la Universitat de Xile, amb un Màster en Dret Animal i Societat i un Màster en Integració Europea de la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment, està realitzant la seva tesi doctoral a la Universitat Pompeu Fabra i és becària FI (formació de personal investigador novell). Ha escrit el llibre titulat Dret Animal a Xile i ha participat en volums col·lectius sobre Dret Animal i el concepte jurídic de persona. Els seus principals interessos acadèmics són el Dret Animal, l'estatut jurídic i la personalitat jurídica i moral dels animals no humans.