Vés enrere Un xarrup de coneixement sobre el càncer de mama; nou cafè científic de la Càtedra QUAES-UPF

Reprenem els Cafès Científics, aquesta vegada amb una nova edició sobre el càncer de mama. Organitzada pel Departament de Medicina i Ciències de la Vida de la Universitat Pompeu Fabra a través de la Càtedra QUAES-UPF de Biomedicina i Enginyeria Biomèdica.

22.05.2023

El cafè tindrà lloc el dimarts 30 de maig a les 18.00 a la Sala Marie Curie del PRBB (Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona)

Quins són els factors de risc més comuns associats amb el càncer de mama? Quins són els desafiaments actuals en recerca? Quines són les teràpies emergents més prometedores en el camp del càncer de mama? Experts en la matèria respondran aquestes i moltes altres preguntes en el Cafè Científic.

Es tracta d'una activitat dirigida a pacients, familiars de pacients, clínics, investigadors, estudiants, i a un públic general interessat a aprendre més sobre aquesta malaltia en un ambient informal. Aquest esdeveniment s'organitzarà de manera presencial i gratuïta i té aforament limitat. Per a atendre és necessari inscriure's en la web de l'esdeveniment.

Les xerrades seran impartides per ponents experts com:

• Sònia Servitjà Tormo, del Servei d'Oncologia Mèdica de l'Hospital del Mar

• José Ramón García Garzón, cap del servei del grup biomèdic Cetir Ascires

Amb la moderació de:

• Ana Janic, investigadora principal en el grup de Biologia del Càncer del Departament de Medicina i Ciències de la Vida.

Us esperem el dia 30!

03. Salut i benestar