Vés enrere Torna La Facultat al barri!

Torna La Facultat al barri!

Mitjançant l'acció La Facultat al barri, el campus del Mar vol reforçar la implicació de la comunitat universitària amb el seu entorn. Les classes estan obertes a tothom i l'únic requisit és tenir entre 16 i 100 anys.
20.05.2022

Torna La Facultat al barri. Tothom qui vulgui pot assistir a una classe universitària impartida a la Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida de la UPF (Dr. Aiguader, 80. Barcelona), en un format divulgatiu i entenedor.

Programació:

"Fisiologia de la visió"
Assignatura: Fisiologia General (primer curs de Biologia Humana)
Professor: Paco Muñoz.
Data: 24 de maig. De 13.00 a 14.00 hores.

"El sistema nerviós autònom"
Assignatura: Fisiologia General  (primer curs de Biologia Humana)
Professor: Paco Muñoz.
Data: 31 de maig. De 13.00 a 14.00 hores.

Mitjançant l'acció LA FACULTAT AL BARRI, el campus del Mar vol reforçar la implicació de la comunitat universitària amb el seu entorn. Les classes estan obertes a tothom i l'únic requisit és tenir entre 16 i 100 anys. En el cas que la demanda sigui superior a l'oferta de places, aquestes s'assignaran per estricte ordre de sol·licitud.

Apunta’t-hi trucant al telèfon 93 316 35 03 o enviant un correu electrònic a [email protected], indicant-nos:

• Nom complet
  • Any de naixement
  • Telèfon de contacte
  • Correu electrònic

T'agrairem que facis difusió d'aquesta proposta a les persones que puguin estar interessades.

T'hi esperem!