Vés enrere Ana Janic, guardonada amb el Premi Alumni a l’Excel·lència 2019 de l’IRB Barcelona

El jurat del premi va destacar la gran qualitat de les seves contribucions a la recerca, així la seva maduresa científica demonstrada al llarg de la seva carrera.
26.07.2019

El passat 19 de juliol, l’alumni de l'IRB Barcelona Ana Janic (Sèrbia, 1978), Group Leader del DCEXS-UPF a Barcelona, ​​va ser guardonada amb el Premi a l'Excel·lència IRB Barcelona Alumni 2019.

El jurat del premi –format per investigadors sènior de l'IRB Barcelona amb experiència en diversos camps– va destacar “la qualitat excepcional dels seus èxits de recerca i el nivell de maduresa científica que ha demostrat a cada pas de la seva carrera investigadora”.

Un consell de l'Ana per a la comunitat d’estudiants de doctorat: “Tu pots fer-ho. Prova coses noves. Surt de la teva zona de confort i aprendràs molt. I recorda sempre per què la ciència és divertida”.

Amb el suport d’Eppendorf, el Premi d'Excel·lència Alumni de l' IRB Barcelona consisteix en un certificat commemoratiu, un premi de 2.000 euros i un viatge amb les despeses pagades a l’IRB Barcelona per impartir una conferència plenària emmarcada en la sèrie de seminaris Barcelona Biomed.

Més informació i fotos de l'acte a la web de l'IRB