Vés enrere Decora el Campus del Mar!

Decora el Campus del Mar!

Convoquem el concurs “Decora el campus”, adreçat a estudiants, per a seleccionar una proposta artística per un espai de l'edifici docent.
09.04.2019

Vols fer una pintura mural al Campus del Mar? Convoquem el concurs “Decora el campus” amb l’objectiu de seleccionar una proposta artística per pintar un espai de l’edifici docent. L’obra ha d’estar centrada en l’àmbit de les ciències de la salut i de la vida .

Poden participar-hi tots els estudiants matriculats durant el curs 2018-2019 i que estiguin cursant en l’edifici Campus Universitari Mar qualsevol dels graus o dels postgraus impartits per la UAB, la UPF i l’ESIMar. Les obres poden presentar-se individualment o per equips.

Hi haurà un únic premi de 1.000 euros en metàl·lic per a la proposta guanyadora. El termini de presentació d’obres finalitza el dilluns 20 de maig a les 14.00 h.

En els següents enllaços pots trobar més informació: