Vés enrere El programa de Doctorat en Biomedicina de la UPF obté la màxima qualificació en la seva acreditació per part de l’AQU Catalunya

21.03.2019

El programa de Doctorat en Biomedicina de la Universitat Pompeu Fabra ha obtingut l’acreditació de la seva titulació per part de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya). Aquesta acreditació té com a objectiu principal garantir que la titulació es desenvolupa d’acord a uns estàndards de qualitat establerts per l’Associació Europea per a la Qualitat de l’Educació Superior (ENQA).

El procés d’acreditació es va basar en l’avaluació d’un autoinforme per part d’un comité d’experts i la seva visita a les instal.lacions del PRBB, on majoritàriament es desenvolupa el programa de doctorat. Durant la visita, el comité va tenir l’oportunitat de conèixer les instal.lacions on la major part dels doctorands realitzen la seva recerca i entrevistar-se amb ells, així com, entre d’altres, amb directors de tesi i membres de la Comissió Acadèmica del programa.

Com a resultat d’aquest procés, el programa de Doctorat en Biomedicina ha quedat acreditat en progrés cap a l’excel.lència, la màxima qüalificació que atorga AQU Catalunya. Alguns dels punts forts del programa de Doctorat que s’han destacat són l’alta qualitat de les tesis que es defensen, les sinergies amb altres institucions i els programes d’internacionalització. També s’han valorat molt positivament aspectes com el programa formatiu d’integritat científica Science in Action, l’adequació del professorat i l’eficàcia del sistema de garantia interna de la qualitat.

Per a més informació podeu consultar els resultats de les avaluacions a la pàgina web de l’AQU Catalunya.