Vés enrere Aquest trimestre, la facultat torna a obrir les portes al barri

Aquest trimestre, la facultat torna a obrir les portes al barri

La facultat de Ciències de la Salut i de la Vida obre les seves portes perquè els veïns de la ciutat puguin assistir a classes magistrals.

24.01.2023

Comença el segon trimestre i amb ell torna 'la facultat al barri', l’activitat que permet l’accés lliure a algunes classes dels graus que s’imparteixen a la Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida. Una bona oportunitat per assistir a classes magistrals per aquelles persones que no pertanyen a la comunitat universitària.

Amb aquesta activitat es vol teixir vincles entre la facultat i els veïns de la Barceloneta i de tota la ciutat i donar a conèixer matèries menys conegudes com l'enginyeria biomèdica o la bioinformàtica.

Per alimentar aquest cicle, des de la facultat s'han seleccionat aquelles classes amb continguts més assequibles i interessants. Aquest trimestre les sessions que s’obriran al públic permetran aprendre sobre ‘l’origen dels vertebrats’ amb el Salvador Carranza, el proper dilluns 30 de gener de 9:30 a 10:30; el Paco Muñoz introduirà ‘El sistema digestiu’ el dia 24 de febrer d’11 a 12 i el dos de març de 9:30 a 10:30, l’Olga Valverde explicarà quines són ‘les bases de la biologia de l’autisme’ (sessió en castellà).

Les classes estaran obertes a qualsevol persona interessada i l'únic requisit és tenir més de setze anys. Per apuntar-se només cal enviar un correu electrònic a biomed.comunicació@upf.edu o trucar al 93 316 35 03 indicant: nom i cognoms, data de naixement, telèfon de contacte i correu electrònic (opcional). En el cas que la demanda sigui superior a les places ofertes, aquestes s’assignaran per estricte ordre de petició.

04. Educació de qualitat