27.05.2012

La UPF s'adhereix a la Maratˇ per la Pobresa de TV3

La UPF se suma a la Maratˇ per la Pobresa de TV3, que tindrÓ lloc el proper 27 de maig, a partir de diferents iniciatives:

• Es participarÓ en la campanya "Dˇna aire per la Maratˇ" -a travÚs d'UPF SolidÓria- en quŔ es recaptaran fons a partir de la donaciˇ d'un euro a canvi d'un globus, entre els dies 17 i 25 de maig, a les recepcions dels diferents campus. La Fundaciˇ Factor HumÓ centralitzarÓ tots els fons aconseguits i els farÓ arribar a la Maratˇ per la Pobresa.

maratˇ
  • S'acollirÓ una jornada de reflexiˇ i debat al voltant de la problemÓtica de la pobresa i l'exclusiˇ social, el 26 de maig al Parc de la Ciutadella de Barcelona. Seguidament, es realitzarÓ el "Marketplace", una mostra d'iniciatives de colĚlaboraciˇ entre empreses i el tercer sector.

• I se celebrarÓ un acte p˙blic, organitzat per l'Associaciˇ d'Universitats P˙bliques de Catalunya (ACUP) , que tindrÓ lloc el 22 de maig, on els rectors i rectores -entre ells Josep Joan Moreso, rector de la UPF- manifestaran el seu suport a la Maratˇ per la Pobresa i a favor de la inclusiˇ social.

S'han sumat a la campanya de la UPF, l'Escola Superior d'Infermeria del Mar, la Facultat de Medicina de la UAB i el PRBB - Parc de Recerca BiomŔdica. `Moltes grÓcies a tots.

Cartell