21.03.2014

La UPF participa amb tres propostes a la 6a. edició de Professors i Ciència

professors i cienciaProfessors i ciència és un programa d'excel·lència que des del 2011 ofereix cada any formació a professors de secundària de ciències de Catalunya. Vol contribuir a millorar la seva formació contínua i la seva especialització, en les respectives àrees de coneixement, perquè pugui revertir en el seu dia a dia a les aules amb l'objectiu d'estimular les vocacions científiques entre els seus alumnes.

En aquesta 6a. edició, el programa ofereix 230 places repartides en tretze cursos d'alt nivell d'especialització i aplicabilitat a les aules, que es realitzaran durant el mes de maig de 2014.

En aquesta proposta formativa, de la Universitat Pompeu Fabra, han estat seleccionats tres grups de recerca: el de Tecnologia Musical (MTG) i el de Sistemes Sintètics Perceptius, Emotius i Cognitius (SPECS) del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DTIC), així com també i l'Institut de Biologia Evolutiva (IBE), centre mixt UPF-CSIC.

• Grup de Recerca en Tecnologia Musical oferirà el curs: " So, ciència i tecnologia".
  • Sistemes Sintètics Perceptius, Emotius i Cognitius, participa amb " Cervell, sistemes intel·ligents i robòtica"
  • L'Institut de Biologia Evolutiva proposa l'activitat: " Genòmica evolutiva: mecanismes, causes i conseqüències de la diversitat genòmica actual de les poblacions humanes".

Cada centre de recerca oferirà una sessió formativa. Els cursos que s'ofereixen, d'especialització en diferents disciplines científiques, han estat dissenyats amb l'objectiu que la formació rebuda per part del professorat participant pugui ser posteriorment traslladada a les aules.

Els professors es podran inscriure a la web www.professorsiciencia.com entre el 21 de març i el 6 d'abril de 2014. La inscripció és gratuïta.