19.01.2016

Tres emprenedors d'èxit debatran sobre la posada en marxa de les seves start-ups

Experimentar i rectificar és un dels punts clau que encapçala les llistes de consells per engegar  start-ups. A l'hora de crear una empresa, els errors són aprenentatge i capacitat de millora.  Josep SánchezErnest Costafreda i Marc Antoni Macià, alumnis de la  Universitat Pompeu Fabra i fundadors de tres  start-ups en creixement, no es van rendir a la primera errada sinó que van saber prendre les decisions necessàries per redirigir els seus projectes en la direcció correcte.

De la col·laboració entre la  Unitat d'Innovació - UPF Business Shuttle , l'  UPF Alumni i el  Servei de Carreres Professionals sorgeix la  Taula Rodona StartUPF, per tal que emprenedors vinculats a la universitat posin en comú tot allò que cal tenir en compte per arrencar una  start-up.

Els reptes més importants amb els que s'enfronta un emprenedor o el camí més adequat per portar la idea de negoci a la pràctica són algunes de les qüestions que el  27 de gener discutiran els fundadors de  Instagrafic , Costalamel  NoviCap acompanyats  d'Àlex Rodríguez, d'  Start Up Grind Barcelona , que s'encarregarà de la moderar la sessió.

L'esdeveniment està obert a tothom però requereix inscripció prèvia.

BannerTwitter

Dia: 27 de gener de 2016