16.11.2009

V Fira d'Ocupació de la Universitat Pompeu Fabra

18 de novembre 2009, de 10 a 18.00h. Campus de la Ciutadella
19 de novembre 2009, de 10 a 18.00h. Campus de la Comunicació-Poblenou

El propers 18 i 19 de novembre tindrà lloc la 5a edició de la fira d'ocupació (UPFeina 09) de la Universitat Pompeu Fabra, una activitat que s'ha convertit ja en punt de trobada habitual per a les empreses i institucions que volen incorporar nous professionals i els futurs titulats de la UPF .

A la fira podreu interactuar directament amb les empreses, presentant el vostre currículum i coneixent els aspectes més importants de cada companyia, com ara la seva organització interna, cultura corporativa, programes d'incorporació de joves titulats, plans de carrera o quins són els perfils més sol·licitats.

També hi haurà estands que informaran de l'oferta formativa de grau i de postgrau del grup UPF.
En aquest any de crisi econòmica, moltes empreses han fet un esforç addicional per venir a la nostra Universitat i, d'altra banda, és la primera vegada que aquesta fira també realitzarà activitats al Campus de la Comunicació-Poblenou, per la qual cosa és un repte per a tothom que assegurem una bona assistència d'estudiants i entre tots contribuïm a consolidar el prestigi de la nostra Universitat.

UPFeina és una oportunitat excepcional que pot incidir directament en el teu futur professional.

No te la pots perdre!

Consulta la relació i les fitxes de les empreses participants, així com el programa d'activitats complementàries a: