20.04.2012

Becaris de l'Institut Universitari Europeu milloren les seves habilitats acadèmiques a la UPF

Stefan Malthaner, Lei Ji i Jonathan Garry JamesLa UPF ha acollit per tercera vegada, i durant tota una setmana, set becaris del Programa Max Weber de l'Institut Universitari Europeu (EUI) de Florència. Aquest programa és un dels millors de formació postdoctoral en Ciències Socials i Humanitats de tot el món, i s'orienta a desenvolupar les habilitats acadèmiques dels becaris postdoctorals.

Dins del programa, els estudiants gaudeixen d'una àmplia varietat d'activitats acadèmiques i de recerca durant tot un any amb un enfocament competitiu a nivell internacional. Entre aquestes activitats s'inclou les estades relacionades amb la docència i recerca a universitats europees.

Aquestes estades es poden fer, únicament, a tres centres: la Universitat Pompeu Fabra, la London School of Economics i la Universitat Humboldt de Berlin.

L'acollida d'aquests estudiants i el seu acompanyament acadèmic s'ha realitzat, del 16 al 20 d'abril, en activa col·laboració amb la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials i els departaments de Ciències Polítiques i Socials i d'Humanitats de la UPF.