26.04.2010

Com heu de començar a cursar un Curs d'Estiu

• Per començar un curs d'estiu de la UPF heu d'estar matriculats.
  • Per comprovar si la matrícula és correcta, heu de connectar-vos al Campus Global de la UPF una setmana abans de començar la docència, i entrar a  AULA GLOBAL - Accés a les meves aules, on us apareixerà el curs al qual us haureu matriculat. Si teniu qualsevol problema, HEU DE CONTACTAR AMB LA NOSTRA SECRETARIA.
  • Els estudiants que hagin matriculat un curs d'estiu PRESENCIAL, s'hauran de presentar el primer dia de classe a l'aula que podeu consultar a l'apartat OFERTA DE CURSOS - Cursos d'Estiu 2010 d'aquesta web. En cas de no apararèixer als llistats del professorat, HEU DE CONTACTAR AMB LA NOSTRA SECRETARIA.
  • Els estudiants que hagin matriculat un curs NO PRESENCIAL, hauran de connectar-se al Campus Global de la UPF el primer dia lectiu.
  • És molt important assistir a classe o connectar-se al Campus des del primer dia que comenci el curs, ja que per superar el curs i obtenir el certificat i el reconeixement de crèdits heu de complir el 80% d'assistència.
  • La secretaria NO CONFIRMA LA MATRÍCULA PER EMAIL O PER TELÈFON.

El calendari dels Cursos d'Estiu 2010 és el següent:

• Docència dels cursos de juliol:
    - Cursos presencials: del 5 al 16 de juliol (comprovar la matrícula a partir de l'1 de juliol a través del Campus Global)
    - Cursos no presencials: de l'1 al 21 de juliol (comprovar la matrícula a partir del 28 de juny a través del Campus Global)
  • Docència dels cursos de setembre:
    - Cursos presencials:  del 6 al 17 de setembre (comprovar la matrícula a partir de l'1 de setembre a través del Campus Global).
    - Cursos no presencials: del 6 al 24 de setembre (comprovar la matrícula a partir de l'1 de setembre a través del Campus Global).

Si sou estudiants externs que accediu per primer cop al Campus, heu de seguir les aquestes instruccions  per obtenir el vostre codi i contrasenya. També us recomanem que consulteu el procediment per cursar un curs no presencial .