17.06.2014

La 1a. ediciˇ de la convocat˛ria de projectes de Responsabilitat Social i UniversitÓria vol millorar la qualitat de vida de l'entorn

El Consell Social i el vicerectorat de Responsabilitat Social i Promociˇ de la UPF obren la primera convocat˛ria del concurs de projectes en matŔria de Responsabilitat Social UniversitÓria (RSU), per impulsar i prestigiar el compromÝs social de la instituciˇ i la comunitat i implantar noves iniciatives en aquest Ómbit.

Els projectes que participin en aquesta convocat˛ria, adrešada a estudiants, docents, investigadors i personal d'administraciˇ i serveis de la UPF o del Grup UPF, es poden presentar fins al 30 de juny.

Un dels requisits que han Imatge de la ciutat de Barcelonade complir Ús que s'han de poder implementar a la Universitat o en el seu entorn mÚs pr˛xim en el termini mÓxim d'un any, i han de contribuir a una millora de la qualitat de vida institucional, d'alguns dels seus membres o del seu entorn territorial.

La igualtat d'oportunitats, la sostenibilitat ambiental, el voluntariat, l'atenciˇ a colĚlectius desfavorits, la contribuciˇ al desenvolupament social, cÝvic, cultural i esportiu o el retiment de comptes son alguns dels temes sobre els quals es poden centrar les propostes, que poden ser individuals o colĚlectives i es poden presentar en colĚlaboraciˇ amb entitats de l'entorn del campus universitari.

Una comissiˇ avaluadora decidirÓ el projecte guanyador del concurs, que comptarÓ amb la colĚlaboraciˇ econ˛mica del Consell Social de la UPF, per un import mÓxim de 3.000 euros. Aquesta comissiˇ, que estarÓ presidida per la presidenta del Consell Social, comptarÓ amb la participaciˇ de la vicerectora responsable de l'Ómbit i de personal tŔcnic de la Universitat, aixÝ com amb representaciˇ social externa i dels diferents colĚlectius de la comunitat universitÓria.