13.02.2012

UPF.RÓdio, com a membre de l'Associaciˇ de RÓdios UniversitÓries Espanyoles, es va afegir a la celebraciˇ del Dia Mundial de la RÓdio

Portal web d'ARUAmb motiu de la celebraciˇ el 13 de febrer del Dia Mundial de la RÓdio, l'Associaciˇ de RÓdios UniversitÓries Espanyoles (ARU), la xarxa d'emissores d'universitats d'Espanya de la qual forma part UPF.RÓdio, va preparar una programaciˇ especial, que es va emetre durant tota la jornada.

La totalitat de les emissores de la xarxa (26 actualment) van emetre la mateixa programaciˇ, consistent en  tretze programes sobre diversos aspectes relacionats amb els mitjans.

UPF.RÓdio, que va obrir a la seva web una finestra amb totes les peces enregistrades -tambÚ accessibles via itunes U- hi va contribuir amb una ediciˇ especial del programa Enllaš a 4, vinculat als mitjans que sota la marca comuna Cetrencada es preparen des del Taller Integrat de Periodisme de la Facultat de Comunicaciˇ.

Amb aquesta iniciativa, ARU es va sumar a la commemoraciˇ, per primera vegada, del Dia Mundial de la RÓdio, aprovada per la UNESCO el 2011 a proposta de l'AcadŔmia de les Arts i les CiŔncies Radiof˛niques d'Espanya, i coincidint, el 13 de febrer, amb la primera emissiˇ de la rÓdio de l'ONU.

ARU va preparar tretze hores de programaciˇ conjunta al voltant de la rÓdio

A partir de les 9.00 del matÝ es van posar en marxa tretze hores continuades de programaciˇ conjunta coprodu´da per les emissores universitÓries que integren ARU, la temÓtica de la qual va girar  al voltant de la rÓdio. D'aquesta manera, es va repassar la hist˛ria d'aquest mitjÓ, la seva relaciˇ amb la societat, el cinema, la m˙sica, les noves tecnologies o la joventut. TambÚ es va abordar la divulgaciˇ cientÝfica dins la rÓdio, el futur del mitjÓ i la seva vinculaciˇ amb la universitat.

L'Associaciˇ de RÓdios UniversitÓries Espanyoles Ús la primera associaciˇ que agrupa professionals que desenvolupen la seva activitat en 26 rÓdios universitÓries de l'Estat, amb l'objectiu de potenciar la cooperaciˇ i interacciˇ entre elles, tant en l'assessorament mutu com en el desenvolupament de la coproducciˇ, de programes educatius i formatius, aixÝ com de nous formats radiof˛nics.

> e-notÝcies relacionades:
L'Associaciˇ de RÓdios UniversitÓries Espanyoles celebra la seva assemblea constituent