23.05.2011

Ja s'ha obert la inscripció als Cursos d'estiu 2011

curs_estiuDes de el passat 18 de maig ja està obert el període d'inscripció als Cursos d'Estiu 2011 de la Universitat Pompeu Fabra.

Els Cursos d'Estiu de la UPF estan oberts a tots els ciutadans i, a més, complementen l'ensenyament ordinari dels estudiants universitaris, ja que són reconeguts amb 3 crèdits de lliure elecció. Per norma general són cursos de 30 hores lectives que s'imparteixen durant els mesos de juliol i de setembre, de forma presencial o a distància.

Enguany, com a novetat, els tràmits d'inscripció, matriculació i pagament es poden realitzar a través d'Internet, mitjançant la secretaria virtual de la UPF.

Tots els estudiants que es matriculin als Cursos d'Estiu tindran accés a la Biblioteca, a les aules d'informàtica i al Campus Global (el campus virtual de la UPF). Des del Campus Global l'estudiant pot accedir a l'Aula Global del curs d'estiu al qual s'hagi matriculat, on trobarà materials docents, consultarà les qualificacions i podrà opinar sobre el curs a través d'un qüestionari que s'activarà els quatre últims dies lectius.

Les inscripcions als cursos d'estiu 2011 romandran obertes, en funció de la disponibilitat de places, fins el 19 de juny en el cas dels cursos que se celebren el juliol, i el 21 d'agost en el cas dels cursos de setembre.

Cursos d'Estiu presencials

Els Cursos d'Estiu presencials s'imparteixen a les aules dels edificis de la UPF durant les dues primeres setmanes dels mesos de juliol i de setembre.

Els horaris són de 10.00 a 13.00 hores per als cursos de matí, i de 17.00 a 20.00 hores per als cursos de tarda, tot i que poden haver-hi variacions depenent dels dies festius o del calendari acadèmic.

Cursos d'Estiu no presencials

Els Cursos d'Estiu no presencials s'imparteixen durant les tres primeres setmanes dels mesos de juliol i de setembre a través del campus virtual de la UPF, anomenat Campus Global, sense horari específic ja que l'estudiant pot accedir al curs en el lloc i en el moment del dia que més li convingui.

A cada curs no presencial li correspon una aula virtual (Aula Global de la UPF), en què els estudiants trobaran digitalitzats els materials de l'assignatura i on es durà a terme, electrònicament, la comunicació entre els professors i els alumnes del curs. Mitjançant les eines de correu, fòrum i debat electrònics, el professor imparteix la seva docència i l'alumne assisteix, participa i realitza les tasques necessàries per superar el curs.