25.09.2009

Oberta la convocat˛ria de beques per al programa Amy Mahan

Aquest mes de setembre, Josep Joan Moreso, rector de la UPF, ha formalitzat un important acord amb el Centre Internacional de Recerca per al Desenvolupament ( IDRC), en virtut del qual la Universitat participarÓ en el Programa de Beques per a la Recerca Amy Mahan per tal d'avaluar l'impacte de l'accÚs p˙blic a les Tecnologies de la Informaciˇ i les Comunicacions (TIC). El conveni aportarÓ 600.000 euros destinats a crear beques per als estudiants interessats en fer recerca en aquest Ómbit.

El programa estarÓ coordinat pels professors Francisco Proenza i David Sancho, investigadors del Departament de CiŔncies PolÝtiques i Socials de la UPF, i atorgarÓ fins a  dotze beques de recerca a investigadors joves de pa´sos en vies de desenvolupament de l'└frica, l'Orient MitjÓ, └sia,  AmŔrica Llatina i el Carib.

El termini per presentar solĚlicituds per aspirar a una d'aquestes beques de recerca estÓ obert fins al 31 de desembre del 2009.

S'ha posat a disposiciˇ dels interessats una web amb tots els detalls de la convocat˛ria i l'adreša de correu AmuMahanFellowship@upf.edu per demanar mÚs informaciˇ.