25.09.2009

Oberta la convocatòria de beques per al programa Amy Mahan

Aquest mes de setembre, Josep Joan Moreso, rector de la UPF, ha formalitzat un important acord amb el Centre Internacional de Recerca per al Desenvolupament ( IDRC), en virtut del qual la Universitat participarà en el Programa de Beques per a la Recerca Amy Mahan per tal d'avaluar l'impacte de l'accés públic a les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC). El conveni aportarà 600.000 euros destinats a crear beques per als estudiants interessats en fer recerca en aquest àmbit.

El programa estarà coordinat pels professors Francisco Proenza i David Sancho, investigadors del Departament de Ciències Polítiques i Socials de la UPF, i atorgarà fins a  dotze beques de recerca a investigadors joves de països en vies de desenvolupament de l'Àfrica, l'Orient Mitjà, Àsia,  Amèrica Llatina i el Carib.

El termini per presentar sol·licituds per aspirar a una d'aquestes beques de recerca està obert fins al 31 de desembre del 2009.

S'ha posat a disposició dels interessats una web amb tots els detalls de la convocatòria i l'adreça de correu AmuMahanFellowship@upf.edu per demanar més informació.