NotÝcies sobre administraciˇ electr˛nica a la UPF

• 13.03.2014
    Nou trÓmit d'administraciˇ electr˛nica. Signatura digital d'actes de qualificaciˇ

A partir d'aquest segon trimestre es posa en marxa per a tots els estudis de grau el trÓmit per signar digitalment les actes de qualificaciˇ mitjanšant un document electr˛nic.

Durant el desenvolupament del projecte s'han fet tres proves pilot, en les quals han participat esglaonadament la Facultat d'Humanitats, l'Escola Superior PolitŔcnica, i les facultats de CiŔncies Econ˛miques i Empresarials, de Traducciˇ i Interpretaciˇ, i de CiŔncies PolÝtiques i Socials.

Les dades de les tres proves (mÚs del 90% d'actes signades digitalment davant de les signades manualment) posen en relleu l'assoliment dels objectius del projecte, Ús a dir, reduir els terminis de signatura per part dels professors, fer que la gestiˇ sigui mÚs eficient i reduir el volum de paper i l'enviament de documentaciˇ.