Universitat Pompeu Fabra
Alumni UPF
26-03-2010

Fundaciˇ ╚xit rep el premi a la millor iniciativa solidÓria 2009 a la gala CatalÓ de l'Any

logo-fundacio-exitCoincidint amb la celebraciˇ del seu desŔ aniversari, la Fundaciˇ ╚xit ha estat guardonada amb el premi MercŔ Conesa a la gala CatalÓ de l'Any 2009, emesa per TV3 i organitzada anualment per El Periˇdico. L'ONG que dirigeix Nacho Sequeira tÚ com a objectiu principal la inserciˇ sociolaboral de joves entre setze i divuit anys amb fracÓs escolar i risc d'exclusiˇ social.

A la Fundaciˇ ╚xit aposten per donar una oportunitat a tots aquells joves que van acabar l'Educaciˇ SecundÓria Obligat˛ria sense obtenir el tÝtol i es troben al carrer i sense expectatives de futur. Juntament amb els educadors del projecte, els joves dissenyen un itinerari d'inserciˇ personalitzat que els ha de permetre entrar en el mˇn de l'empresa.

"Al carrer el que s'aprŔn Ús a voler sortir-ne", afirmen Nacho Sequeira i Salvador Mas recordant les paraules dels mÚs de 700 nois que durant l'˙ltima dŔcada s'han format a la Fundaciˇ ╚xit. Els defineixen com nois que "no es cansen, que lluiten i superen dificultats", i que han aconseguit contractes laborals i la tranquilĚlitat que ells tambÚ poden tenir Ŕxit a la vida.

Darrera actualitzaciˇ 29-03-2010